قیمت نایلون شیرینگ در سال 1401 چقدر است؟

قیمت نایلون شیرینگ در سال 1401 چقدر است؟

آیا می دانید قیمت نایلون شیرینگ چقدر است؟ چه فاکتور هایی بر قیمت این نوع نایلون ها موثرند؟

در مطالب قبلی شما را با بهترین مرکز فروش نایلون حبابدار در تهران آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد قیمت نایلون شیرینگ اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

کاربر نهایی نایلون شیرینگ، محصول را با استفاده از هزینه رول خریداری می کند. یک رول اندازه 60 کاهش قیمت داشته است. اغلب افراد دوست دارند بدانند چقدر مقدار نایلون شیرینگ بر روی هر بسته هزینه دارد.

مثلا؛ یک تولید کننده نایلون شیرینگ محصول خود را بر روی یک نوار راهنمای L Bar  Sealer باز می کند. تامین کننده فعلی او توصیه می کند از او 8 ‘فیلم CenterFold در 60 گرم از مواد استفاده کند.

قیمت نایلون شیرینگ در سال 1401 چقدر است؟

قیمت نایلون شیرینگ

بدیهی است او بسته خود را با هدایت آن با هدایت آن با 8 ‘در جهت دستگاه قرار می دهد. در انجام این کار، هر چرخه یک دمای ضایعات 11’ طول عمر حدود 2 ‘را تولید می کند. این محاسبه به 22 sq.inches از ضایعات از ضایعات بسته بندی (2 لایه ضایعات، 1 ‘گسترده است.

استاندارد صنعتی قرار داده شده است 4370 فوت از نایلون شیرینگ در هر رول قرار دهد. که به طول 52،440 اینچ معادل است. (فوت x 12 = تعداد اینچ ها)

تقسیم 52،440 توسط 11 (طول کیسه یا قطع کردن) برابر با 4767 است. این حداکثر تعداد بسته های به دست آمده از هر رول نایلون شیرینگ است.

تقسیم قیمت پرداخت شده در هر رول از نایلون شیرینگ تا 4767 هزینه هر بسته را تعیین می کند.

به یاد داشته باشید که 22 sq.in. از نایلون شیرینگ هر چرخه هدر رفته؟ ضرب 4767 (مجموع تعداد بسته های در هر رول) مقدار کل مواد هدر رفته 104،874 sq.inches است.

در مورد یک مرکز 8 ‘، رول با مساحت کل 839،040 sq.inches، ضایعات فعلی او 12.5٪ از کل مبلغ بسته بندی شده خریداری شده است!

نایلون شیرینگ یکی از راه های مقرون به صرفه ترین برای بسته بندی محصولات بزرگ و کوچک است.

مبتدی ها و شرکت های بسته بندی هزاران محصول روزانه می توانند بسته بندی حرفه ای را به دنبال $ 0.03 یا کمتر در هر فوت مربع به دست آورند.

نوع و ضخامت نایلون شیرینگ استفاده شده در طول بسته بندی هزینه دقیق را تعیین می کند.

قیمت های انواع مختلفی از نایلون شیرینگ و انواع ماشین آلات برای نایلون شیرینگ را برجسته می کنند.

نایلون شیرینگ در بسیاری از اشکال مختلف موجود است. شایع ترین فرم ها، رول ها، کیسه ها و لوله های مرکزی قرار دارند. هر کدام دارای مزایایی بسته به کاربرد بسته بندی خاص دارد.

نایلون شیرینگ یک گزینه عالی برای مبتدیان است. شیرینگ دارای سه طرف مهر و موم شده هستند و تنها نیاز به یک طرف مهر و موم دارند تا پس از وارد شدن محصول به طور کامل بسته شوند.

هزینه های بسته های شیرینگ بسته به اندازه کیسه ای که استفاده می شود متفاوت است. قیمت گذاری بر اساس سفارشات انجام شده محاسبه می شود.

یکی از انواع مختلف استفاده شده از فیلم های بسته بندی برای نایلون شیرینگ است. CenterFold Shrink Schrop از وسط تا می شود و بر روی رول قرار می گیرد.

قیمت نالون ها با توجه به ضخامت و همچنین کیفیت محصول با یکدیگر متفاوت است. همچنین هرچه متراژ بیشتری از نایلون های بسته بندی را بخواهید باید به فکر هزینه بیشتری نیز باشید.

به همین خاطر می توان گفت از مهم ترین فاکتور هایی که در قیمت نایلون شیرینگ موثر است ضخامت، کیفیت و همچنین متراژ و اندازه نایلون بسته بندی است که می خواهید تهیه کنید.

قیمت دستگاه مخصوص نایلون شیرینگ چقدر است؟ یک سوال رایج توسط مشتریانی که محصولات و فیلم ها را به صورت آنلاین می بینند پرسیدند این است.

برای پاسخ دادن به این سوال، ما دوست داریم مبانی نایلون شیرینگ را ذکر کنیم. به طور حرفه ای بسسته بندی در مورد نایلون شیرینگ، کاربران نیاز به سه چیز: فیلم شیرینگ، سیلر، و همچنین عنصر گرمایشی. این فیلم از مواد مختلف ساخته شده است.

دو نوع رایج ترین فیلم برای بسته بندی PVC و پلیئولفین هستند.

هنگامی که محصول وارد شده است، یک سیلر برای مهر و موم کردن انتهای باز از فیلم استفاده می شود.

سیلر در قیمت های مختلفی عرضه و بسته به اندازه ها و سطوح تولید قرار می گیرد. یک منبع گرما برای گرم کردن فیلم بعد از اینکه انتهای باز مهر و موم شد مورد استفاده قرار می گیرد.

گرمایی که از ابزار های حرارتی ایجاد می شود موجب پوشش دادن و بسته بندی محصول با استفاده از نایلون شیرینگ می شود.

هنگامی که کارکنان فروش با مشتریان صحبت می کنند، چند سؤال برای کمک به تعیین نوع دستگاه شیرینگ و فیلم می پرسند.

بیایید با چند سوال شروع کنیم تا به تعیین نوع دستگاه مورد نیاز کمک کنیم.

سطوح تولید شما یا سطوح تولید پروژه مورد نظرتان چیست؟

بسیاری از مشتریان در مورد نایلون شیرینگ نا اشنا هستند و نمی دانند که دانستن سطح تولید برای کمک به تعیین نوع دستگاه، مورد نیاز است. برخی از مشتریان کار را ایجاد کرده اند که نیازمند بسته بندی با نایلون شیرینگ برای خط تولید خود هستند.

بیشتر اوقات ، این مشتریان با سطح تولید آشنا می باشند. سایر مشتریان در حال شروع یک تجارت جدید یا تولید یک خط تولید جدید هستند و تعداد محصولاتی را که آنها بسته بندی می کنند نمی دانند زیرا هیچ فروشی نداشته اند.

سطح تولید دقیق پیش بینی شده در تعیین دستگاه مناسب برای کمک خواهد کرد. کارآیی و اندازه دو عامل اصلی هستند که هزینه دستگاه نایلون شیرینگ را تعیین می کنند.

ابعاد بزرگترین آیتم برای بسته بندی چقدر است؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، اندازه یک عامل مهم در هزینه کلی دستگاه نایلون حبابدار است. دانستن ابعاد بزرگترین مورد برای بسته بندی، امکان یافتن دستگاهی را که همه محصولات را رمزگذاری می کند، تضمین می کند. دستگاهی که بزرگترین شیء بسته بندی شده را پوشش می دهد.

از چه نوع نایلون حبابداری استفاده می کنید؟

سه شکل اصلی نایلون حبابدار که معمولاً در بسته بندی استفاده می شود عبارتند از: لوله ای ، کیسه ای و تا شونده. تعیین بهترین نوع نایلون حبابدار هنگام تصمیم گیری در مورد دستگاه نایلون حبابدار ، ضروری است.

ماشین های مختلف با آب بندی انواع مختلف نایلون حبابدار کمک می کنند.

اگر مطمئن نیستید که به چه نوع نایلون حبابدار علاقه مند هستید، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

با پرداختن به سه سؤال فوق ، اکنون می توانیم به تعیین بهترین گزینه های ماشین بسته بندی برای برنامه شما کمک کنیم. از آنجا که متغیرهای زیادی برای پاسخ به سؤالات فوق وجود دارد ، ما قصد داریم لیست های نایلون حبابدار را با سطح تولید شروع کنیم.

ما امیدواریم که به خوانندگان این ایده را بدهیم که چقدر ماشین های بسته بندی کاربردی است.

سیلر ضربه ای و تفنگ حرارتی.  یک سیلر ضربه ای و تفنگ حرارتی اساسی ترین نوع دستگاه نایلون شیرینگ در دسترس است.

سیلرهای ضربه ای سیم های مسطحی هستند، سیم مسطحی که با تیغه برش و سیلرهای لبه گرد تولید می شوند. هر نوع سیلر به شکل نایلون شیرینگ ، عملکردهای خاصی دارد.

سیلر های ضربه ای سیم مسطح ایده آل برای سنجهای بسته بندی سنگین تر هستند. سیم مسطح توانایی سیلر و برش فیلم را ارائه نمی دهد. آنها برای آب بندی کیسه های پلی غیر قابل کوچک شدن و سایر پلاستیک ها استفاده می شوند. سیلر های سیم مسطح بسته به اندازه نوار آب بندی از 61 تا 327 دلار متغیر است.

سیلر های ضربه ای سیم مسطح با تیغه برش در بالای نوار آب بندی کاربران را قادر می سازد تا فیلم را به سرعت سیلر کنند. سیلر ایمپالس سیم مسطح با تیغه برش با هر نوع فیلم شیرینگ استفاده می شود.

ما آن را برای هر کسی که اشیاء را با لوله های کوچک بسته بندی کند توصیه می کنیم. تیغه برش کاربران را قادر می سازد تا لوله را ببندند و از کنار آن جدا شوند تا محصول بعدی درج شود. این سیلر ها از 107 تا 200 دلار است.

سیلرهای ضربه ای سیم دور گزینه ای عالی برای بسته بندی و کوچک کردن کیسه های کوچک است.

سیلرهای سیم دور امکان سیلر و برش فیلم کوچک را در یک حرکت به کاربران ارائه می دهند. ما سیلرهای سیم گرد را برای لوله توصیه نمی کنیم زیرا سیلر انتهای باز لوله را از رول سیلر می کند. سیلرهای سیم دور از 68 دلار تا 190 دلار قیمت دارند.

تفنگ های حرارتی اساسی ترین عنصر گرمایشی هستند که برای استفاده با عملیات کم تولید ایده آل است. تفنگ های حرارتی در عرض ثانیه بسیار گرمتر از سشوار هستند. ما آنها را برای هر کسی بیش از یک سشوار توصیه می کنیم. انواع تفنگ های حرارتی در دسترس است. ما دو نوع ، یک تفنگ حرارتی دو سرعته و یک دمای متغیر را ارائه می دهیم.

تفاوت اصلی بین این دو در این است که متغیر Temp Heat Gun شماره گیری را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد تفنگ را در چندین درجه حرارت تنظیم کنند و تفنگ حرارتی دو سرعته فقط یک تنظیم کم و زیاد را فراهم می کند. قیمت ها از 54 دلار تا 77 دلار است.

هزینه کل برای یک دستگاه نایلون شیرینگ خروجی می تواند به اندازه 115 دلار برای یک سیلر و تفنگ حرارتی باشد. بسته به اندازه سیلر مورد نیاز می تواند بیشتر باشد.

من سیستم بسته بندی را یکی از بهترین دستگاه های فروش ما نوار می کنم. سیستم بسته بندی   Bar با همه چیز لازم برای شروع بسته بندی بسته بندی همراه است. هر سفارش شامل یک رول 500 فوت از فیلم کوچک PvC ، یک تفنگ حرارتی ، یک میز کار و یک قفسه فیلم است. هرکسی که از یک فیلم کوچک در مرکز استفاده می کند ، باید یک سیستم نایلون شیرینگ را برای بسته بندی محصولات در نظر بگیرد.

کاربران به طور معمول می توانند با استفاده از این سیستم حداکثر 300 محصول در روز را ببندند. من بسته به اندازه سیلر مورد نیاز، سیستم های بسته بندی نوار کوچک از 236 تا 445 دلار متغیر است.

سیلر های پا گزینه ای عالی برای کاربرانی که تصمیم به استفاده از کیسه های کوچک برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند. سیلرهای پا به کاربران امکان بسته بندی محصولات با هر دو دست را می دهد. از پدال پا برای بالا بردن و پایین آمدن نوار آب بندی استفاده می شود. آب بندی سریعتر و کارآمدتر است. هنگامی که برای بسته بندی محصولات در کیسه های کوچک شده استفاده می شود ، بسته به سطح مورد نظر تولید ، از تفنگ حرارتی یا تونل کوچک شده استفاده می کنیم. سیلرهای پا از عرض سیلر 12 ‘تا 32’ در دسترس است. قیمت ها از 255 دلار شروع می شود.

تطبیق فیلم شیرینگ با آیتم ها باید طوری باشد که فیلم را دور آیتم بپیچید، این امر به بهبود تجربه بسته ‌بندی شما کمک می ‌کند. انواع مختلفی از فیلم شیرینگ در بازار وجود دارد. در حالی که آنها تا حد زیادی قابل تعویض هستند، برخی محصولات خاص ممکن است به فیلم شیرینگ خاصی نیاز داشته باشند.

هر چه عدد گیج فیلم کوچکتر باشد، فیلم نازکتر است. برای اکثر کاربردهای عمومی، گیج 75 کافی است. در کاربردهایی که استحکام مورد توجه است، باکس های بزرگ، بسته های چندگانه سنگین و حجیم و غیره، باید فیلم 100 گیج را در نظر بگیرید.

دو نوع فیلم غالب هستند، پلی الفین و پی وی سی. تمام پلی الفین هایی که جا به جا می کنیم برای تماس مستقیم با مواد غذایی مورد تایید FDA هستند. همه فیلم های پی وی سی این ویژگی را ندارند، پس لطفا بررسی کنید!

بیشتر فیلم هایی که می بینید 40 در 40 هستند. یعنی در هر جهت 40 درصد کوچک می شوند. وقتی بسته را جمع می کنید فشار وارد کنید. اکثر موارد از باکس گرفته تا سی دی را می توان با این نوع فیلم بسته بندی کرد.

اگر شما نیاز به پیچیدن یک آیتم نرم ‌تر و شُل تر را دارید، اگر آن را با بسته ‌بندی سنتی بپیچید، فشار باعث تاب برداشتن و یا موج دار شدن آن می ‌شود. برای بسته بندی این نوع اقلام، فیلم های شیرینگ محدود،  10  در 10 وجود دارد. آنها فقط حدود 25٪ در مقایسه با شیرینگ معمولی جمع می شوند.

در این صورت فشار بسیار کمتری بر روی بسته‌های شما وارد می‌ شود و آن را برای اقلام نرم و انعطاف‌پذیر مانند ماوس پد، مجلات، عکس‌ها و غیره مناسب می ‌سازد. شرینگ محدود در هر دو پلی‌الفین و PVC موجود است.

فیلم های خاصی برای کاربردهای خاص موجود است. اگر مطمئن نیستید که چه فیلمی برای کاربرد خاص شما بهتر عمل می کند، لطفاً با ما تماس بگیرید.

ما همچنین نوارهای برش یا بند را نیز می فروشیم. نوارهای برش حلقه‌های کوچک و ارزان قیمتی هستند که به راحتی اعمال می ‌شوند و از لایه‌های کوچک که از لوله PVC ساخته شده ‌اند. برای محکم کردن درب روی شیشه ها، بطری ها و قوطی ها، مانند شیل القایی امنیتی روی بطری ها، اغلب می توانند مشکلات بسته بندی را با قیمت بسیار پایین حل کنند. همچنین از قبل برای بسته بندی در دسترس هستند.

برای تجهیزات دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک. پی وی سی سنتی به دلیل شفافیت، براق بودن، ظاهری شفاف، درخشش بازتابنده و شفافیت بالا شناخته شده است. این فیلم به صورت Centerfold (فیلم دو لایه است که از یک طرف تا می شود و از طرف دیگر مانند “<” باز می شود) یا لوله ای (مانند روبالشی، از دو طرف پوشیده شده و مانند یک لوله در هر طرف باز می شود).

برخی پی وی سی ها برای تماس غیرمستقیم با مواد غذایی مورد تایید FDA است. پی وی سی را برای جلوگیری از پس دادن رنگ و بو انتخاب کنید.

عوامل موثر بر قیمت نایلون شیرینگ

انتخاب پهنای شیرینگ پی وی سی

یکی از اولین چیزهایی که باید در نظر بگیرید، عرض صحیح شیرینگ پی وی سی برای برنامه شما است. در نگاه اول، ممکن است فکر کنید که انتخاب پهنای مناسب شیرینگ ساده است، اما ممکن است کمی ضخامت کننده باشد.

برای انتخاب عرض صحیح، باید چندین جنبه از فیلم خود را شناسایی کنید. این موارد شامل:

محصول شما

نوع سیلر مورد استفاده شما

عرض بسته (متقاطع: چند اینچ آیتم مخالف جهت حرکت به داخل ماشین آلات است)

ارتفاع بسته بندی (ارتفاع کالای مورد نظر برای بسته بندی روی دستگاه چقدر است؟)

وقتی این اندازه ‌گیری ‌ها را دارید، می ‌توانید از ماشین ‌حساب عرض شیرینگ پی وی سی رایگان ما برای کمک به تعیین عرض مناسب برای خرید استفاده کنید.

ضخامت شیرینگ پی وی سی

ضخامت شیرینگ PVC یکی از مهم ترین دینامیک هایی است که در رابطه با خط بسته بندی شما به درستی انجام می شود. استفاده از اندازه‌ گیری اشتباه می‌ تواند منجر به هزاران هزار دلار هدر رفته شود، بدون اینکه به مواد و زمان تلف شده اشاره کنیم.

هنگامی که شخصی در مورد ضخامت شیرینگ پی وی سی خود صحبت می کند، چیزی که در مورد آن صحبت می کند ضخامت شیرینگ PVC است. باز هم ضخامت = ضخامت. ضخامت بالاتر به معنای فیلم ضخیم تر است.

این ضخامت را می توان با ضخامت یا میلی متر اندازه گیری کرد. ضخامت میل یک متریک فنی و استاندارد صنعتی است. ضخامت یک اصطلاح رایج است که توسط خودی های صنعت به جای mil استفاده می شود.

یک “mil” دقیقاً یک هزارم اینچ (.001 اینچ) است. به اندازه کافی عجیب، در صنعت بسته بندی، زمانی که ما در مورد فیلم های شرینگ بحث می کنیم، معمولاً از اصطلاح ضخامت به جای میلی استفاده می کنیم، به عنوان مثال، ضخامت 45، ضخامت 60، ضخامت 75 و غیره. همانطور که گفته شد، هنگام صحبت در مورد فیلم پلی اتیلن، mils رایج ترین روشی است که می شنوید ضخامت شرح داده شده است.

برای درک تبدیل mil به ضخامت، کافی است تعداد آسیاب ها را در 100 ضرب کنید. این عنصر محاسبه ضخامت به عنوان ضریب تبدیل شناخته می شود. بنابراین، 1 میل در 100 = 100 ضخامت.

نوع نایلون شیرینگ

هنگام خرید نایلون شیرینگ، معمولاً از بین سه نوع شیرینگ اصلی انتخاب خواهید کرد. پلی اولفین، پلی اتیلن و پی وی سی وجود دارد. بسته به بسته بندی شما، یک نوع شیرینگ ممکن است انتخاب خوبی باشد در حالی که نوع دیگر ممکن است انتخاب خوبی نباشد.

درک تفاوت بین شیرینگ پی وی سی، پلی اولفین و پلی اتیلن اولین قدم برای انتخاب شیرینگ مناسب برای خط بسته بندی و محصولات شماست.

علاوه بر هر یک از این فرمول‌بندی‌های منحصربه ‌فرد شیرینگ، نوع دیگری از آن را نیز باید در نظر گرفت. رکاب چاپی یک شیرینگ با کیفیت مشخص است که می ‌توان آن را با برند، لوگو و سایر پویایی‌های گرافیکی چاپ کرد که می‌تواند جذابیت قفسه محصولات شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

شیرینگ چاپ شده به طور قابل توجهی گران تر از روکش معمولی (شفاف) است، اما همچنین دارای ROI و مزایای قابل توجهی است که نمی توانید از شیرینگ شفاف به دست آورید.

نحوه محاسبه قیمت نایلون شیرینگ

به طور کلی، یک رول (مرکزی) از شیرینگ شفاف شرینک (به طور متوسط) بین 100 دلار و 250 دلار هزینه دارد. می‌توانید این مثال را مرور کنید تا نحوه محاسبه هزینه انقباض را بهتر درک کنید: توجه داشته باشید که گیج اغلب به اندازه عرض شیرینگ بر هزینه انقباض تأثیر نمی‌گذارد. شما در حال خرید یک شیرینگ سبک 45 GA، 12 اینچی CF هستید که قیمت آن 8.50 دلار PIW است. هزینه کل این رول شیرینگ = 102.00 دلار خواهد بود. فرمول عرض x هزینه در هر اینچ از عرض است. W x cPIW = هزینه هر رول.

CF = Centerfold.

GA = سنج.

PIW = در هر اینچ از عرض.

همچنین، در حالی که این معادله شامل این موارد نمی شود، دانستن اصطلاحات زیر ضروری است:

SW = تک زخم. بر خلاف شیرینگ مرکز تاشو، شیرینگ تک زخمی قبل از قرار دادن روی رول از وسط تا نمی شود.

DL = رول های دوبل. طول رول دوبل دو برابر یک رول معمولی است.

طول شیرینگ شما چه نقشی دارد؟

شاید متوجه شده باشید که معادله بالا طول رول را نفی می کند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، طول رول هیچ نقشی در هزینه رول ندارد. با این حال، طول رول نقش مهمی در مرحله بعدی خرید شیرینگ دارد.

چرا طول رول مهم است؟

طول رول بستگی به طول کیف شما دارد. طول کیسه شما (همچنین به عنوان برش شناخته می شود) اندازه هر بخش از نایلون شیرینگ استفاده شده برای هر محصول جداگانه است.

داشتن برش یا طول کیسه مناسب برای بسته بندی می تواند ضایعات را کاهش دهد و استفاده شما از هر رول شیرینگ را به حداکثر برساند.

به عنوان مثال: اگر برش خود را از 11 اینچ به 10 کاهش دهید، بلافاصله 9.1٪ پس انداز خواهید کرد!

ارائه محصول خود به مصرف کننده باید یک تجربه عالی باشد. از ظاهر تا حس و طول عمر محصولات شما، محصولات شما در مقایسه با محصولات مشابه در بازار چقدر خوب هستند؟ بسته بندی با نایلون شیرینگ فرآیندی آسان است که به دو عنصر اساسی نیاز دارد: نوع مناسب فیلم کوچک و گرما. فقط با یک رول فیلم کوچک و منبع گرمایش، تمام ابزارهای مورد نیاز برای ضد آب، ضد آب و هوا و ضد دستکاری تقریباً هر چیزی را، صرف نظر از اندازه، در اختیار دارید. همچنین می‌توانید لایه‌ای از محافظ را برای مصرف‌کننده‌تان به ارمغان بیاورید و در صورت استفاده مناسب، با درخشش محافظ بسته‌ بندی جمع‌کننده متمایز شوید!

با توجه به انعطاف پذیری، دوام و سایر مزایای ارزشمند استفاده از فیلم شیرینگ، بسیاری از شرکت ها از این گزینه برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. برای اینکه محصولات خود را با فیلم شیرینگ به بازار عرضه کنید، این راهنما همه چیزهایی را که باید بدانید، از جمله اینکه فیلم شیرینگ چیست، معمولاً برای چه مواردی استفاده می‌شود، چه نوع‌هایی در دسترس هستند، و اینکه هر کدام از محصولات مختلف چگونه سود می‌برند، هزینه‌های فیلم شیرینگ چقدر است را در اختیار شما قرار می‌دهد. و اینکه آیا برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر. این راهنما منبعی جامع از اطلاعات در مورد بسته بندی محصول است.

علم پشت نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ (همچنین به عنوان فیلم شیرینگ شناخته می شود) یک ماده پلیمری همه کاره است که برای بسته بندی کالاهای نهایی استفاده می شود. گرما به فیلم اعمال می‌شود – یا توسط یک تونل حرارتی نوار نقاله یا یک تفنگ حرارتی الکتریکی یا گازی – که فیلم را کاتالیز می ‌کند تا به طور محکم در اطراف آیتم قرار داده شده در آن منقبض شود. این فرآیند باعث ایجاد یک مانع شفاف و بادوام از محافظت در اطراف محصول می شود.

بنابراین، دقیقاً چگونه این اتفاق می افتد؟ علم نایلون شیرینگ را می توان از نظر رفتار مولکولی توضیح داد. مولکول‌های یک ورق یا لوله انقباض به‌طور تصادفی در هم تنیده می ‌شوند، به این معنی که بدون تراز خاصی به هم می‌پیچند. هنگامی که فیلم گرم می شود، مناطق بدون ساختار زنجیره ها صاف می شوند و در جهت جهت قرار می گیرند. ساده تر، مولکول ها از الگوی تصادفی اولیه خود جهت گیری می کنند تا در نهایت با قالب محتویاتشان مطابقت داشته باشند. هنگامی که فیلم به درستی خنک شود، ویژگی‌های مولکولی فیلم تنظیم می‌شود، بنابراین تا زمانی که انرژی گرمایی کافی برای زنجیره‌های مولکولی اعمال شود تا به شکل اولیه خود منقبض شوند، در این حالت کشیده باقی می ‌ماند.

برای اطلاع دقیق از قیمت نایلون شیرینگ با کارشناسان ما با شماره ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۴ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

78 456 123 021

تماس سریع