نایلون شیرینگ چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

شیرینگ

استفاده از نایلون شیرینگ یک فرآیند بسته بندی است که در آن گروهی از محصولات در فیلم پلاستیکی منقبض شونده پیچیده می شوند که پس از قرار گرفتن در معرض هوای گرم، محصولات را برای حمل و نقل، به عنوان یک واحد فروش یا برای سهولت در موجودی، محکم نگه می دارد.

در مطالب قبلی شما را با تولید نایلون حبابدار آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید.

با این حال، نایلون شیرینگ مانند هر فرآیند بسته بندی شامل موارد زیر است: آماده سازی مواد بسته بندی (فیلم)، آماده سازی محصول، محصور کردن (پیچ بندی) در یک آستین از فیلم LDPE و سپس جمع شدن/خنک کردن و تخلیه.

علاوه بر این، هر بخش از فرآیند از جمله خود محصول می تواند بر سرعت، تطبیق پذیری و کیفیت بسته حاصل تأثیر بگذارد. با این حال، دو عامل اصلی ترکیب محصول و سیستم بسته بندی هستند.

شیرینگفرآیند کار با دستگاه نایلون شیرینگ

فرآیند کار با نایلون شیرینگ شامل 3 مرحله است:

1. گروه بندی محصولات

محصولات در یک گروه قرار می گیرند (به عنوان مثال بطری های 3×2 برای تشکیل یک بسته 6 تایی)، در دستگاه های کندتر محصول به یک خط تغذیه می شود، و گروه بندی در داخل دستگاه با ضربات متوالی فشار دهنده پنوماتیک یا الکتریکی (یا بالابر) انجام می شود. .) در دستگاه‌های سریع‌تر، محصول به صورت چند خطی یا پیش‌کالای‌ شده در خارج از دستگاه معرفی می‌شود. در حالی که دستگاه های پرسرعت از گروه بندی حرکت پیوسته استفاده می کنند.

2. تشکیل بسته نرم افزاری

یک ورقه از فیلم شرینک دور محصولات پیچیده می شود و یک بسته نرم افزاری را تشکیل می دهد. در حال حاضر دو روش اصلی برای بسته بندی محصول وجود دارد – استفاده از دو رول با برش و آب بندی با چاقوی داغ

– استفاده از رول تک رول با برش چاقوی سرد و آب بندی همپوشانی در تونل

3. کاهش حرارت

بسته نرم افزاری از یک منطقه گرم شده از تونل انقباض عبور می کند، جایی که هوای گرم دوباره به گردش در می آید و باعث می شود فیلم جمع شود و با شکل محصولات محصور مطابقت داشته باشد. پس از بیرون آمدن، بسته با هوای اجباری خنک می‌شود تا بسته نیمه سفت تشکیل‌ دهنده فیلم که آماده انباشته شدن روی پالت یا بسته ‌بندی در قسمت پایین است، سفت شود.

فواید نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ باعث می شود محصولات مهر و موم تر شوند و رطوبت و نور وارد نشود و همچنین از محصول در هنگام حمل و نقل محافظت می کند. برای مثال، نایلون شیرینگ برای سی‌دی‌ها بسیار عالی است، زیرا می ‌توانید جلد آن را مشاهده کنید، همچنین محصولات غذایی و دارویی.  همچنین به عنوان یک راه حل بسته بندی کم هزینه شناخته شده است، با هزینه ای برای دستگاه بسته بندی، فیلم نایلون شیرینگ پلی الفین بسیار مقرون به صرفه است. فیلم بسته بندی جمع شونده پلی الفین ممکن است نازک به نظر برسد – در واقع نازک ترین در بازار است – اما این به استحکام آن لطمه نمی زند.

اینها که سالها آزمایش و بررسی شده است، تنها برخی از دلایلی است که بسته بندی جمع شونده یکی از راه حل های بسته بندی پیشرو در جهان است.

ویژگی های نایلون شیرینگ

اینها ویژگی های خاصی هستند که با دستگاه نایلون شیرینگ موجود است:

1.) ابتدا خط آب بندی در دو طرف محصول

2.) در مرحله دوم، سیستم کنترل شده شمارنده و تایمر

3.) سوم، سیستم نقاله سنگین

4.) سیستم دمنده با سرعت بالا با رتبه بندی مداوم

5.) عنصر گرمایش با کیفیت بالا

6.) عملیات آسان

7.) عمر طولانی تر

8.) از همه مهمتر، مقاوم در برابر خوردگی

9.) دو رول از فیلم نایلون شیرینگ عملیات

اگر تصمیم دارید در کسب و کار خود از نایلون شیرینگ استفاده کنید، دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از دستگاه بسته بندی با نایلون شیرینگ را به روش های بسته بندی جایگزین ترجیح دهید. برای نمونه، دستگاه بسته بندی اتوماتیک به طور چشمگیری سرعت خط تولید شما را افزایش می دهد.

مزایای ماشین آلات شیرینگ

اگر تصمیم دارید در کسب و کار خود از بسته بندی شیرینگ استفاده کنید، دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از ماشین آلات بسته بندی شیرینگ را به روش های بسته بندی جایگزین ترجیح دهید. برای نمونه، ماشین آلات بسته بندی اتوماتیک به طور چشمگیری سرعت خط تولید شما را افزایش می دهد.

با جایگزینی بسته بندی دستی به جای یک ماشین خودکار، نیازی به انجام کارهای خسته کننده و وقت گیر بسته بندی محصولات در فیلم شیرینگ ندارید، که به شما زمان بیشتری برای دستیابی به کارهای معنادارتر می دهد. در هزینه های فیلم نیز صرفه جویی می کنید:

ماشین‌های بسته ‌بندی اتوماتیک با مقدار فیلمی که روی هر محصول استفاده می‌کند بسیار کارآمدتر از آن چیزی است که کسی می‌تواند با دست باشد، به این معنی که ماشین‌های بسته‌بندی کوچک می‌توانند در دراز مدت پول بیشتری را برای شما ذخیره کنند.

ماشین آلات بسته بندی کوچک نیز کمک قابل توجهی به کنترل موجودی می کند. از یک طرف، هنگامی که از دستگاه بسته بندی مناسب استفاده می کنید، کالاهای شما به طور ایمن بسته بندی می شوند تا از آسیب ناشی از کثیفی، گرد و غبار و رطوبت جلوگیری شود. این می تواند به شما آرامش بیشتری بدهد که سهام شما برای حمل و نقل آماده است.

از طرف دیگر، بسته بندی کوچک به شما این امکان را می دهد که میزان بسته بندی جمع شونده را که در هر محصول استفاده می کنید، سازگاری داشته باشید، به شما این امکان را می دهد تا با دقت بیشتری بدانید که در هر زمان به چه مقدار مواد نیاز دارید و نیازهای ذخیره سازی خود را کاهش دهید.

مزایای دستگاه بسته بندی شیرینگ

اکنون مزایای دستگاه بسته بندی شیرینگ را با چند نکته بیشتر درک کنید:

1.) اولا، محافظت در برابر گرد و غبار، رطوبت و ذرات خارجی.

2.) ثانیاً به بسته ثبات دهید

3.) مقاوم در برابر خراش

4.) دست زدن آسان و سریع می شود

5.) حالت اقتصادی بسته بندی

6.) جلوگیری از تلسکوپ رول

7.) از همه مهمتر، صرفه جویی در کار و زمان بسته بندی

8.) بسته بندی جذاب نسبت به جعبه های چاپ شده

در آپدیت این صفحه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم.

برای خرید بهترین انواع نایلون شیرینگ با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۷۷۳۹۱۲۵۲ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

78 456 123 021

تماس سریع