انواع نایلون حبابدار را بشناسیم

انواع نایلون حبابدار را بشناسیم

آیا با انواع نایلون حبابدار آشنا هستید؟ همانطور که می دانید نایلون های حبابدار و ضربه گیر انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربردی که شما می خواهید می توانید مدل ضربه گیر مورد نیازتان را تهیه کنید.

البته لازم به ذکر است که وظیفه و نقش تمامی نایلون های ضربه گیر حفاظت از اشیاء و وسایل شما در قبال ضربه و عوامل بیرونی می باشد.

در مطالب قبلی شما را با خرید پلاستیک حبابدار آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص انواع نایلون حبابدار اطلاعات بیشتری به دست آورید.

آن پلاستیک نیمه شفافی که همراه اقلامی که آنلاین خریداری کرده اید و حباب های کوچکی در آن وجود دارد که دوست دارید آنها را بترکانید ، بسته بندی حباب و یا نایلون حبابدار نامیده می شود.

این پلاستیک یک لایه محافظتی است که سفارشات شکننده آنلاین شما را تحت پوشش قرار می دهد تا مطمئن شوید که این کالا دست نخورده وارد خانه شما می شود ، بدون خط و خش و بدون ترک خوردگی است.

ممکن است فکر کنید که تنها یک نوع بسته بندی حبابی موجود است ، زیرا بسته ای است که همیشه می بینید. حقیقت این است که انواع زیادی از بسته بندی وجود دارد که افراد برای بسته بندی کالا های شکستنی خود استفاده می کنند.

انواع نایلون حبابدار

شناخت انواع نایلون حبابدار

حباب ضد استاتیک. این نوع نایلون ضربه گیر به رنگ صورتی است و اغلب برای جمع آوری لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ و سایر قطعات رایانه استفاده می شود. شما می توانید حباب آنتی استاتیک را در رول هایی با عرض 12 اینچ خریداری کنید. ضخامت این روکش می تواند از ضخامت 3/16 اینچ تا 1/2 اینچ متغیر باشد. این از پلی اتیلن با چگالی پایین ساخته شده است که با هدایت الکتریسیته در اطراف جسم ، استاتیک خارجی را از بین می برد.

کیسه های حبابی. کیسه های حبابی رایج ترین نوع بسته بندی حبابدار هستند که بسیاری از مردم با آن آشنا هستند. کیسه های حبابی سفید هستند و تقریباً با هر نوع بسته ای که به خانه شما تحویل داده می شود ، ارائه می شود.

نایلون حبابدار همراه با دیسپنسور. این مورد شبیه مورد شماره 2 است با این تفاوت که دارای یک دیسپنسور است. برای افرادی که اقلام مختلف را در یک روز بسته بندی می کنند ، این می تواند مفید باشد زیرا نیازی نیست که رول بسته را نگه دارید و آن را به صورت دستی برش دهید. با استفاده از دستگاه پخش کننده می توانید نایلون حبابدار را به اندازه دلخواه خود برش دهید.

نایلون ضربه گیر شفاف. این شبیه کیسه های حبابی است اما کمتر مات است. هنگام استفاده از این نوع بسته بندی ، می توانید مواد پلاستیکی را مشاهده کرده و مورد داخل آن را ببینید.

کاغذ ضخیم حبابدار کرافت. این نایلون حبابدار را با پاکت کرافت ترکیب می کند. بسیاری از فروشندگان آنلاین از انواع نایلون حبابدار برای محافظت از محصولات خود در هنگام حمل و نقل استفاده می کنند. این نوع پلاستیک در اندازه های مختلف تولید می شود و می تواند در موارد مختلف مانند لوسیون ، اقلام شیشه ای و سایر چیزهای شکننده که به عنوان شکستنی طبقه بندی می شوند ، مناسب باشد.

این انواع مختلف بسته بندی حبابدار ، ارسال بسته ها را برای عزیزان شما ایمن تر می کند. حفاظتی که آنها ارائه می دهند به شما آرامش می دهد که اقلامی که ارسال می کنید یا انتظار دریافت آنها را دارید بدون هیچ خط و خش یا کوچکترین آسیبی به مقصد برسند.

نایلون حبابدار یک صفحه پلاستیکی انعطاف پذیر است که حباب های پر از هوا از سطح آن بیرون زده است. از ورق برای بسته بندی اجناس شکننده مانند شیشه استفاده می شود. خاک رس و سرامیک برای محافظت از آنها در برابر آسیب در حین ذخیره سازی یا حمل و نقل. در اندازه ها و ضخامت های مختلف موجود است ، هدف اصلی آن ایجاد ارتعاش و جداسازی ضربه است ، در نتیجه از بار در برابر شکستگی محافظت می کند.

این مجموعه طیف گسترده ای از فیلم های نایلون حبابدار را ارائه می دهد که بر اساس میزان استفاده در انواع مختلف طبقه بندی می شوند. قدرت آنها از وظایف معمولی تا سنگین متفاوت است. هر نوع دارای توانایی اثبات شده برای مقاومت در برابر ضربه خارجی است تا از هرگونه آسیب یا صدمه به محصول جلوگیری کند.

حباب درجه معمولی یک راه حل بسته بندی موثر و مقرون به صرفه برای بسته بندی محصولات و محافظت از آنها در برابر آسیب ارائه می دهد. رول های بسته بندی را می توان به راحتی در عرض دلخواه برش داد. روکش عمومی در دو دسته معمولی و سنگین قرار می گیرد که به ترتیب در ضخامت 10 میلی متر و 20 میلی متر موجود است. در حالی که مورد اول برای حمل و نقل عمومی خانگی مناسب است ، دومی برای بسته بندی محصولات شکننده برای حمل و نقل حرفه ای ، جابجایی و ذخیره در انبار مناسب است.

نایلون حبابدار با روکش فلزی

نایلون حبابدار با روکش فلزی ، همچنین به عنوان “نایلون حبابدار فویلی نیز شناخته می شود ، به ورق های بسته بندی شده با حباب لمینت شده با فویل برای فعال کردن بسته بندی کنترل شده دما اشاره دارد. کیفیت حرارتی آن دمای محصولات داخل را تنظیم می کند و از کالاهای حساس در برابر آسیب محافظت می کند. این بسته بندی سبک و مقاوم در برابر رطوبت برای بسته بندی اقلام غذایی، اسناد ، نقاشی ها و غیره استفاده می شود.

سایز نایلون حبابدار

رایج ترین اندازه مورد استفاده برای نایلون حبابدار P10 است. در اینجا، “10” اندازه حباب روی ورق بسته بندی حباب را توصیف می کند.

روکش حبابی P10 معمولی حباب هایی به قطر 10 میلی متر دارد.

سایز بعدی موجود P20 است که قطر حباب 20 میلی متری دارد. بزرگترین آن P32 است که قطر آن 32 میلی متر است.

اندازه و قطر حباب بسیار مهم است، اما به این معنی نیست که حباب با قطر بزرگتر از اندازه های کوچکتر قوی تر است.

همیشه به یاد داشته باشید که با افزایش قطر حباب، فاصله بین هر حباب نیز افزایش می یابد. بنابراین، بسته‌بندی یک کالا با حباب‌های بزرگ ‌تر ممکن است لبه‌ای از محصول را از طریق ناحیه شکاف مهم ‌تر در معرض دید قرار دهد.

برای محافظت از لبه همیشه قانون سرانگشتی را بخاطر داشته باشید که از حباب های کوچکتر P10 با چندین لایه ورق استفاده کنید.

با این حال، در حالی که اقلام بزرگتر یا مسطح را بسته بندی می کنید، ورق حباب با قطر بزرگ گزینه بهتری است.

اندازه استاندارد برای یک رول ورق حباب دار 1.5 متر عرض است. با این حال، ورق های باریک تری نیز مانند 375 میلی متر، 500 میلی متر و عرض 750 میلی متر در دسترس هستند.

به عنوان مثال، می توانید به دنبال یک حباب p10 (قطر 10 میلی متر) با عرض 1.5 متر باشید یا می توانید یک حباب با قطر بزرگتر P32 (حباب 32 میلی متر) با عرض 375 میلی متر تهیه کنید.

بسته بندی حباب دار سوراخ دار بسته بندی حباب دار می تواند سوراخ هایی داشته باشد که پاره شدن آن را بسیار آسان کند. این بسیار مفید است زمانی که می خواهید از آن برای پر کردن فضای خالی استفاده کنید یا برای موارد تکراری به طول ثابت نیاز دارید.

بسته بندی حباب ضخیم این می تواند در موارد شکننده ای که نیاز به محافظت بیشتری دارند استفاده شود. این یک پوشش حباب درجه سنگین تر است. همچنین به عنوان P10s یا P20s شناخته می شود. روکش حباب ضخیم دارای یک لایه پلاستیکی در هر طرف است. این پوشش بسیار قوی به شما این امکان را می دهد که با به حداقل رساندن فضای حباب ها محافظت بیشتری داشته باشید.

بسته بندی حباب دار با اندازه سفارشی بسته بندی حباب دار با اندازه سفارشی را می توان از طریق فروشنده بسته بندی حباب دار بر اساس مشخصات شما سفارش داد.

با این حال، به یاد داشته باشید که اندازه حباب واقعی به 10 میلی متر، 20 میلی متر یا 32 میلی متر محدود شده است.

برای اطلاع دقیق از انواع نایلون حبابدار با کارشناسان ما با شماره ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۴ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

78 456 123 021

تماس سریع